Farkas, be a real wolf!

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Huil aan Poeki

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Snow
Verkenner

Aantal berichten : 37
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: /
Leeftijd: 1.5
Partner: I wonder if sombody wants to love me

BerichtOnderwerp: Huil aan Poeki   za nov 07, 2009 2:46 pm

Snow liep langs de rivier en keek naar het stromende water. Hij dacht aan Poeki,en aan het oude leven ergens anders. Hij huilde dan ook naar Poeki en wachte af wat ze zou doen,of ze zou komen. Hij dronk dan wat van het water en staarde naar de bomen die heen en weer wiegden,het groene gras dat nog nat was van de dauw. Hij hoopte dat ze zou komen,maar wat zou hij dan moeten zeggen. Daar moest hij og over nadenken,als hij wel iets kon zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot

Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   di nov 10, 2009 9:04 pm

Poeki kwam, iets te laat, aangelopen. "Sorry, dat ik zo laat ben." Ze was blij dat hij er nog was. Ze glimlachte naar hem. "Wat is er? Kan ik je ergens mee helpen?" Ze stond naast hem, vlak bij de rivier, en nam een slok. Ze kon aan zijn gezicht neit zien wat er aan de hand was, en werd daardoor alleen nog maar nieuwsgieriger. Ze keek naar Snow. Kende ze elkaar nou echt van vroeger? Ze wist het niet meer zeker, veel geuren van vroeger had ze niet onthouden, alhoewel hij best bekend voorkwam.

(L)
Snow
Verkenner

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   wo nov 11, 2009 2:42 pm

"Ik wou gewoon nog is met je praten"zei hij vriendelijk tegen haar en knikte kort naar haar. "Is niet erg dat je wat laat bent"zei hij dan ook tegen haar. Hij wist het zeker,haar kende hij van vroeger,anders rook ze niet zo bekende bij hem en had hij haar ook niet herkend. "Wel hoe is het nu eigenlijk met je"vroeg hij terwijl hij naar de grond staarde. Hij wachte af en keek haar soms even aan.
Poeki
Bondgenoot

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   wo nov 11, 2009 5:17 pm

Poeki keek met een big sile naar Snow. "Gezellig" Zei ze, en keek hem vriendelijk aan. "Oh oke.. anders moet je me gewoon een stomp geven." Poeki was vandaag uber hyper, en vrolijk. Waarom wist ze niet. Haar mopperend figuur was even weg. "Hoe het met me gaat? "Vroeg ze. "Nou goed hoor" Ze keek naar Snow, "Met jou dan?"Vroeg ze. Echt veel gesprekstof had ze niet. En veel gebeurde er ook niet op het moment. Poeki glimlachte naar Snow, en wachtte geduldig af op zij reactionen.

(L)
Snow
Verkenner

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   vr nov 13, 2009 7:24 pm

Hij keek haar met een grimas naar haar. "Met mij gaat het wel"zei hij met een nog grotere grijns op zijn snuit. Hij duwde haar dan speels om en keek haar dan met lieve oogjes aan. "Nah nu lig je daar laatkomer"zei hij dom tegen haar en schudde zich even uit. Dan keek hij even om naar de steen waar hij eerst op had gelegen,maar dan keek hij weer naar de zwarte muze voor hem.
Poeki
Bondgenoot

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   vr nov 13, 2009 7:28 pm

Poeki grijnsde breed. Ze werd omgeduwd, en lachtte dom. " Haha, nou je vind het dus wel erg." Ze deed geen moeite om op te staan en keek snow met pretoogjes aan. Ze kalmeerde een beetje. " Pfoee" Klonk er uit haar mond. Ze kneep haar ogen fijn toen ze in de zon keek. Ze spitste haar oren toen ze wat hoorde, " Wat was dat?" Vroeg ze, een tikkeltje ongerust.

(L)
Snow
Verkenner

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   vr nov 13, 2009 7:35 pm

"Zal waarschijnlijk een of ander beest zijn die is geschrokken van ons"zei hij tegen haar. Hij keek haar met een grijnsje aan en stak zijn tong uit. Hij legde zich even neer en keek haar dan aan. Hij moest het haar ooit op een moment vertellen,en hij kon het maar snel doen. "Zeg poeki nog niemand op het oog van wolfje hier"vroeg hij dan compleet onverwachts aan haar.
Poeki
Bondgenoot

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   vr nov 13, 2009 7:42 pm

Poeki grijnsde. " Oke." Ze stak haar tong brutaal terug. En keek hoe hij bij haar kwam liggen. Het was even stil ze voelde dat hij twijfelde maar besllot zich er niet mee te bemoeien. Ze luisterde even naar een vogel, die op een boom zat vlak bij de rivier. Een kleine glimlach zat op haar smoel. Oppeens vroeg Snow wat. " Of ik iemand leuk vind bedoel je?" Vroeg ze, en draaide haar hoofd naar Snow. Ze dacht even na. Ze had nog niet veel mensen ontmoet, en was er niet echt bezig mee geweest. " Ik weet niet." Zei ze rustig. " Jij wel dan?" Vroeg ze nieuwsgierig, en grijnsde naar hem.

(L)
Snow
Verkenner

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   vr nov 13, 2009 7:45 pm

"Ja eigenlijk al enkele dagen"zei hij tegen haar en grijnsde eventjes. Hij keek haar even aan en sloeg zijn blik even op de grond en legde zijn hoofd dan op zijn poten en keek haar nog steeds aan. Als ze het zou vragen zou hij het misschien ontkennen,of het zeggen. Met dit soort zaken had hij nog niet gehandeld.
Poeki
Bondgenoot

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   vr nov 13, 2009 7:50 pm

Poeki grijnsde, en vond het zeer interessant om erachter te komen wie hij in het oog had. Ze begon te kwispellen. " Wel, wie dan?" Grijnsde ze. Ze keek hem nieuwsgierig aan. Ze kon niks zien aan zijn gezicht. Ze glimlachte nu. " Ik zal het niemand vertellen, als je dat niet wilt." Zei ze maar, na een kleine stilte. " Je hoeft het mij ook niet te vertellen trouwens." Zei ze grijnsend.

(L)
Snow
Verkenner

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   vr nov 13, 2009 8:06 pm

"Wel,maar je gaat denk ik wel schrikken hoor"zei hij tegen haar en beet even op zijn tanden. "Poeki ik vind jou leuk,heel leuk zelfs,nou al een tijdje"zei hij tegen haar. Dan wende hij zijn blik af en keek naar de grond. Nu had hij het verpest bij haar.
Poeki
Bondgenoot

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   vr nov 13, 2009 8:18 pm

Poeki keek naar Snow. Waarvan kon ze nou schrikken. Hij zou toch niet? En toen flapte hij het eruit. Poeki was even stil, en keek Snow niet aan. Ze liet niks horen. Af en toe liet ze haar blik vallen op Snow. Watr moest ze nu zeggen? Ze wist niet of ze wel gevoelend voor hem had.. Ze hield haar mond maar. En bleef een beetje ongemakkelijk zitten.

(L)
Snow
Verkenner

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   za nov 14, 2009 12:34 am

Snow keek haar aan en liet dan zijn blik weer over de grond gaan. Hij wist zelf ook niet hoe of wat,of waarom hij het had gezegd. Zijn hart ging vanbinnen te keer,maar als je aan zijn houding zou zien,zou je denken dat hij kalm was,heel kalm. Maar dat was een vals zicht. Hij stond op en schudde zich uit. Waarschijnlijk vond ze hem niet eens leuk,dus hij verwachte het ergste en liep weer naar de rots en sprong daarop.
Poeki
Bondgenoot

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   za nov 14, 2009 12:44 pm

Poeki keek naar Snow, die rustig ergens anders ging zitten. Het leek hem helemaal niet te boeien. Poeki stond ook op. "Ehm.."Zei ze zenuwachtig. Ze had niet het gevoel gehad iets voor |Snow te voelen. Hij was een vriend van haar, dat wel. Poeki keek naar de rots. "Ik denk niet dat het handig is om nu verliefd te worden.."Zei ze zacht, maar net hoordbaar. "Sorry.."Zei ze. Ze hoopte niet dat dit hun vriendschap zou verpesten.. Dat zou toch niet? Ze konden toch wel normaal doen tegen elkaar? Poeki stond nu een beetje lullig te staan, en keek af en toe naar Snow, die geen schijntje zenuw iet merken.

(L)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huil aan Poeki   

Huil aan Poeki
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Territoria :: Solitair gebied :: Rivier-
Ga naar: